EET

Târguri și expoziţii

13 producători români la expoziția de mobilă de la Paris, MAISON&OBJET

2.762 de companii au expus la ediția de toamnă a MAISON&OBJET. Au fost prezentate 3.137 branduri, dintre care 1.233 franceze și 1.904 din 69 de alte țări. 863 de branduri au fost prezente pentru prima oară.

Târgul a înregistrat 76.862 de vizitatori unici, o creștere de 0.5%, față de ediția anterioară. Peste 47. 000 au fost francezi, iar restul aproape 30.000 din alte 160 de țări.

România a fost reprezentată de 13 producători de mobilă și decorațiuni interioare. Este vorba despre companiile ARDUDANA, CARO JIBOU, DIS PROD, ENTOURAGE FURNITURE, FASCINATIA STICLEI, FREYMOB DESIGN, ITA PRODUCTION, LEMN PROD EX COM, MOBEX, NEGRU TIBERIU MARIUS FORESTER, REBRAS PRODIMPEX, SOPHIA 2004 și SZEL MOB.

Participarea firmelor românești s-a realizat cu sprijin de la bugetul de stat. Companiile din țara noastră au expus produse cu design aliniat la trendurile internaționale din domeniu, în standuri elegante și moderne, atrăgând atenția vizitatorilor cu vitrine, comode, bufete, etajere, mese, măsuțe, scaune din lemn și tapițate, taburete, paturi tapițate, noptiere, obiecte de decor din sticlă, produse din materiale textile: perne, perdele, cuverturi.

780 firme au vizitat standurile companiilor românești, 578 dintre acestea  fiind vizitatori noi.    Țările din care au provenit sunt: Franța, Belgia, Olanda, Germania, Marea Britanie, Italia, Elveția, Grecia, Austria, Coreea, Finlanda, Spania, Tunisia, China, Danemarca, Georgia, Liban, Libia, Maroc, Mongolia, Polonia, Romania, Togo, Ucraina, USA.

Valoarea totală estimată a contractelor care se pot încheia ca urmare a participării la MAISON&OBJET, conform fișelor de eficiență completate de firmele expozante în cadrul standului național se ridică la suma de 1.112.000 euro.

Toate cele 13 firme prezente în standul național și-au exprimat clar intenția de a participa la viitoarea ediție a târgului

74% din firmele vizitatoare au fost contacte noi, ceea ce reprezintă un argument puternic pentru ca firmele românești să fie prezente și la edițiile viitoare ale acestui târg, pentru a putea stabili relații contractuale noi și a-și menține poziția pe piața internațională de mobilă.

Este important de amintit și faptul că produsele firmelor mici, care au participat pentru prima oară la acest târg, au fost foarte apreciate de vizitatori, dovada fiind comenzile ferme inițiate pe durata târgului și discuțiile purtate pentru contracte ulterioare – toate acestea constituindu-se într-un real ajutor pentru creșterea acestor firme.

Potențialul de export al industriei românești de mobilă este valorificat prin prezența la aceste târguri externe, MAISON&OBJET fiind printre târgurile cu rezultate dovedite în timp.

Încheierea procedurii pentru realizarea standului național cu o lună înainte de începerea târgului s-a simțit prin calitatea organizării participării, atât din partea organizatorului standului, cât și a firmelor expozante.

Ținând cont de valoarea produselor românești și de poziția pe care mobila românească a cucerit-o pe piața franceză este necesară și justificată participarea României cu stand național și la edițiile viitoare ale târgului MAISON&OBJET.

 

 

Despre autor

APMR

Adaugă un comentariu